Slideshow Widget

Vintage DIY + nytårshilsen

31/12/12

I får lige et lille pip med på vejen fra mig, der sidder i bilen på vej til nytårsfest med unger, lækker mad og rigelige mængder sprut.. Igår fik jeg tøjkrise og tænkte, at jeg da lige ville peppe en kjole og til nytårsfest og ballade..



En blommefarvet, hellang kjole med guldmønster... Smuk, men egentlig ret "tung" og gammeldags i udtrykket.. Så jeg tænkte jeg ville forsøge mig med et assymetrisk toxedo-look (ala de fine nederdele, der har været fremme noget tid!)

Inden klipperiet begyndte igår


klippe-klippe-klippe

Et lille tip - fold den på midten - så kan du klippe begge sider ens...


Så meget stof måtte der ryge af!
Ta-daaahhhrrrrr

Et hurtigt view inden afgang til nytårsfest..

Har du også en kjole derhjemme, 
som godt kunne trænge til et moderne pift?!!
(hvis jeg kan, så kan du også - det er super nemt!!)

10 Responses to “Vintage DIY + nytårshilsen”

  1. Ok lala hvor er den blevet smart :-) Så fiks både kjole og model. Ha en rigtig god aften og kom godt ind i det nye år.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaaaak - håber også du kom rigtig godt ind i det nye år?

      Slet
  2. Wauw flot kjole og lækre stænger!
    Håber du havde en god aften! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhhh, altså - mange mange tak... Jeg havde en total dejlig aften!!

      Slet
  3. Hold nu op den blev fed Louise :) Du kan da nok sy ;) Godt nytår :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jubiii - ja den blev rigtig go!! Bestemt ikke sidste gang jeg vil kaste mig ud i sådan et projekt!

      Slet
  4. Shit nogle labre stænger i den kjole.... Jeg håber du havde en fantastisk aften Louise:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - mange tak smukke!! Jeg havde en helt utrolig dejlig aften!!

      Slet
  5. Av av av mit hjerte gør ondt når man klipper i gammelt tøj. (Det gør ikke noget hvis det er poly) Hilsen Cille 83 år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så poly som det overhovedet kunne blive min pige - havde heller aldrig nænnet det i en bomulds-sag!) GODT NYTÅR min søde Cille..

      Slet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise